Monday 25 August 2014

Sa uit de hainele de inchisoare..

Cand se desfac lanturi din mine...si urlu de fericire ca am voie sa cred in nou...si sa uit de vechi si de urat.Cand stiu ca vointa-mi nu mai este atinsa de ceruri grele ce ma infasurau cu nori de minciuna...Cand pot sa alerg libera pe pajisti de libertate...si sa mananc mereu din fructul credintei...cand zaresc soarele si pot crede ca norii nu ma vor mai imbratisa..pentru ca treaba norilor nu este de a ma imbratisa pe mine pt ca eu nu mai am nici un nor negru in mine...Sa pot sa aleg sa aud doar cantece frumoase...sa pot sa aleg....Doamne, frumoasa e libertatea, ce bine sa uit de hainele de inchisoare si sa ma imbrac in rochii albe cu voaluri...sa pot sa ating o floare fara sa cred ca nu ma pot bucura din plin de ea...Vreau sa ma urc pe varf de glas si sa strig :Aleluia!!!Am voie sa visez!!Te iubesc gigantul meu Isus!

No comments:

Post a Comment