Friday 30 January 2015

Cuvinte hapsane


Cand am inceput sa te iubesc..am inceput sa fac colectie de cuvinte frumoase..ca sa ti le ofer tie...A fost usor la inceput....le gaseam pe strazile inimii mele...la fiecare pas...iar apoi le lasam sa zboara libere...spre tine...sa iti mangaie chipul :ochii,gura,obrajii, fruntea...sa iti mangaie sufletul..Intr-o zi ...eu ma plimbam din nou prin inima...si gasindu-te acolo am incercat sa caut din nou cuvinte...dar strazile erau goale...Cum sa traim noi fara cuvinte..cand tari ne despart...Cuvintele au devenit hapsane imi zic....incerc  sa gasesc un vinovat....pentru a nu imi aminti ca dragostea nu o pictezi numai in cuvinte....ca dragostea inseamna si taceri..priviri...imbratisari ...iar ele vorbesc in locul a mii de cuvinte.Pana cand ne revedem deschid dictionarul la intamplare...si gasesc din nou cuvantul dor...dor de tine.

No comments:

Post a Comment