Saturday 19 December 2009

Si ce-i mai crunt decat a te minti pe tine? Te-nnvarti in cercuri , te ametesti ca sa mai uiti putin de-o nebunie.. ce o mbratisezi zi de zi..si mesteci ganduri , cauciuc colorat de neadevar...Si-ti place, ca te face sa uiti putin de gauri.. din suflet...o da, ce mi-e un gand dat pe repeat ?Obsesie sau cica amortire...iar cand ma trezesc in noapte ma lovesc din plin simtiri de realitate a ce a ramas din mine...Ma fur fara nici o rusine..si-accept doar pt ca sunt 'eu'..as vrea sa pot sa ma vad afara din mine..as mai putea mereu.. fura de la tine fiinta? te-as respecta, mi-as mai aduce aminte de constiinta sau de rusine? mereu..ingrozitor si josnic cand ajung sa-l vad in asa tablou..totusi el , 'mereu' imi deschide o fereastra spre a vedea cine am fost cine sunt si voi fi eu.

No comments:

Post a Comment