Tuesday 27 August 2013

Sa prind o stea in mana...

Un vis maret ma ademeneste....ma cheama pe nume..imi face cu ochiul..stau inghemuita pe canapeaua cu miros de odihna lunga si privesc o stea.Ma invelesc cu patura de puf ce-mi incalzeste sufletul ca o imbratisare...caci desi putin stinghera...steaua tot ma ademeneste....Incerc sa o ating cu aratatorul...sa vad daca se sterge de pe cer..daca e doar o iluzie...caci insasi ideea e, ironic ideala.Se naste o flacara de chibrit in mine...speranta!intind mana...sovaind putin...inspre a prinde steaua in pumn...tin pumnul inchis fara sa il aduc spre mine...si stau cu ochii inchisi..mi-e teama...o teama de necuprins ma imbratiseaza in locul paturii de puf...dar nu dau drumul...nu dau drumul la stea .Nu vreau! Nu pot!Stau ingemuita si stransa cu ochii inchisi ...zburand cu steaua mea in gand spre galaxii necunoscute....macar atunci cand voi deschide ochii ...voi fi simtit putin din visul de a prinde o stea in maini....Acum..indoiala ...ea indoiala...ce ma iubeste pana la cer si inapoi....vezi tu...noi oamenii avand emotii..sentimente care ne iubesc ele mai mult decat noi pe ele...ea indoiala vine ca o 'mama' grijulie care cica iti vrea binele...vrea sa te aduca cu picioarele pe pamant...si vine si imi diseca credinta de copil ...imi umbla in maruntaie..imi intoarce inima pe dos ....neuronii....si apoi...ma lasa asa...ca un leu care doar s-a jucat cu prada-i...ca eu...eu sa aleg , sleita de putere ...sa aleg in ce mai cred.O de as fi pentru o clipa David...sa am curaj ca el..sa nu-mi mai las credinta de copil sa fie amputata.Dar ma intorc...ma introc...cumva o voce dulce ca de zahar imi spune ca pot....si ma agat de ea...si ma agat cu tot ce am...si deschid o pleoapa...o inchid din nou rapid....deschid apoi a doua si vad pe jumatate...steaua mea...dar mare!deschid si-a doua pleoapa si...vad o stea imensa...ce nu mai sta in palma-.mi...ci sta mareata pe palma-mi deschisa..stai! nu e o stea! E luna!!!Mai alba ca oricand...maiastra..imi umple camera cu siroaie de alb....eu plang in alb si albul plange in mine...curge in sufletul meu..si ma spala de orice rana a indoielii...ma invata ca daca incerc sa prind o stea in mana ...daca fac primul pas....pot ajunge sa ating putin din luna:)Credinta e primul pas.

No comments:

Post a Comment