Monday 25 November 2013

Inviu

Nu sunt eu groapa de gunoi sa car pe umeri smoala
Nu sunt eu cea ce trebuie sa poarte-asa povara!
Nu sunt eu aceea ce va  fi mereu manjita
De gunoaie aruncate de minti schinjuite
Nu sunt prea buna sa accept cuvintele de ciob
Nu voi mai trai in coltul fricii ....deloc Doamne,deloc!
Revolta strig acum! Revolta voi striga
Azi strig din colt de munte:eu nu voi renunta!

Nu mai las duhuri negre sa minta cu stupoare
Si-apoi sa ma condamne ca vina-mi este mare
Nu mai accept sa cred ca-s sora cu tarana
Eu merg de brat cu Domnul, 'nainte totdeauna!

Nu-mi mai ucid din vise crezand ca eu nu pot
Nu las iar deznadejdea sa-mi spuna: nu ai tot
Eu ma ridic pe brate zgariate, dar ma ridic si stiu
Ma voi 'nalta mai sus si voi trai, inviu!






1 comment:

  1. "Eu merg de brat cu Domnul, 'nainte totdeauna!" asa sa faci mereu:)

    ReplyDelete