Friday 25 April 2014

Elicopterul eliberare

Ieri am zburat intr-un elicopter pe care scria:eliberare!Am invatat sa cred 'minciunile' adevarului...sa ma amestec intr-o salata de adevar crud iar bolovanii minciunilor se pierd cumva ...si ajung la fundul castronului...ca mai apoi sa dispara .Salata din elicopterul eliberare ma poarta usor spre un cer nou si parca trebuie sa ma ciupesc cand simt atata fericire.Mi-am luat concediu definitiv de la suparare.Nu ma mai intorc la ea, ba chiar o dau eu afara,si ii si scot firma la faliment...cel putin in cazul meu..dar o pot denigra si spune la toti ca se poate sa iti dai demisia de la biroul supararii.Unii ma vor crede, altii nu.Nici eu nu credeam,dar dupa ce am mancat din salata cruda de adevar cred ca si mortii pot invia.

No comments:

Post a Comment