Tuesday 3 December 2013

Iubire adevarata

Iubirea se vinde ca la magazin daca dai putin din gene,iti intorci o suvita,zambesti galant.Iubirea ieftina...da.Iubirea adevarata te cucereste inainte sa te fi nascut.Asa a facut Isus, un Tata si Domn galant, un Gigant ..si-a lasat bratele sa ii fie strapunse ...spatele batut cu bice,fruntea infipta de spini.A stiut ca nu il voi asculta.. din-ainte sa ma fi nascut.A stiut ca imi voi juli genunchii si ca voi plange seri amare.A stiut ca voi crede minciuni in toiul primaverii cand trebuia sa infloresc....Iar cand L-am intalnit El imi cunostea din-ainte zambetul, ochii, frumosul din mine cat si ranile cu sare pe ele.Cu cata miere in inima m-a privit.Cu ce foc de dragoste mi-a soptit:Te-am iubit din'totdeauna.Si-am intrebat o intrebare puerila,fiind putin fricoasa ca dragostea de obicei fuge ca un iepure: ma vei iubi mereu? 'Te voi iubi vesnic,Printesa mea!S-au rupt cascade in mine si ploua cu fericire.

No comments:

Post a Comment