Saturday 14 December 2013

La semafor

La semafor la Universitatii, Viviana privea prin oameni..recapituland prezentarea pt cursul de Literatura Clasica.Mergea in slapi grabit spre semafor..in pantaloni de vara..spre magazinul din colt, sa cumpere cafea.Privind in jos Viviana isi spune: trebuie sa fie dement...Afara ningea greu, ningea prea mult, enervant de mult.Isi ridica privirea pentru o secunda, ca sa se piarda pt milenii..
Trecura 7 luni, mergeau  de mana spre semaforul de la Universitatii.Soare enervant de mult ardea peste ei.
Claudiu, stii...vroiam sa iti spun ceva.
Tacere
Caludiu, eu de fapt nu te-am iubit niciodata
Tacere
Claudiu te-am inselat din prima zi cand ne-am intalnit.Nu mai pot sa te mint
Claudiu ii spune prin semne: am stiut din-totdeauna.Am crezut ca poti vedea frumos dincolo de urat.
Si-au dezlegat mainile..ea traversa in slapi ..el traversa in pantofi spre facultate sa vada daca a fost admis..







No comments:

Post a Comment