Monday 3 March 2014

Ghioceii si ibricul

Au inflorit ghioceii...pe campi.Si-a intins soarele un picior peste limba ceasului.Am calcat pe iarba cruda si uda rau...am racit.M-am invelit cu rauri incalzite intr-un ibric cu suflet bun.Au inflorit ghioceii pe ochii mei, iar apa usor s-a racit...ca sa nu omoare ghioceii.Aiurea!As vrea sa moara ghioceii ca sa stau invelita in rauri calde.Lupta ghioceilor cu raurile.Sau sa iau ghioceii si sa ii plantez pe inima de gheata?O pun in congelator cu tot cu ghiocei...si simt doar un cutit in ea...iar raurile vor incalzi doar mintea.Povesti!Mi-e somn.Hai inapoi in iarna...fara ibrice..doar amortita , asteptand vara de foc in care nu exista ibirce...nu trebuie sa eziste ibrice..si chiar si daca exista,nu le folosim.sau prea rar.Nu le folosesc eu.Eu de fapt nu vreau ibrice pana nu devin si eu ibric.

No comments:

Post a Comment