Friday 6 November 2009

Minciunele

M-am ivit in amurg sa privesc peste varfuri de zapada..sau s-au ivit ele pe langa mine..copilul spune ca eu m-am ivit…cei mari spun ca ele se-nvartesc pe langa mine…dar intr-un final la toti le place sa spuna ca eu rasar dimineatza..si apun seara..…Copilul crede ca fug dupa el iar intreband pe parinti de ce as face asta ma dau de gol..ma amuza adeseori cand oamenii cred asta despre mine….sau knd ma numesc ‘soare cu dinti’…sau atunci cand copiii imi deseneaza dinti pe planse… cel mai triumfator moment ar trebui sa fie cand toti ma cheama ‘puternic’….bine nu pentru mult timp…..trec apoi la :nu e puternic azi..
Daca i-as putea convinge pt un moment sa iasa din anotimpuri, atmosfera,sa ii fac sa ma priveasca lung …si-ar aduce aminte de puternicia mea?de statornicia mea ?si de s-ar intoarce inapoila terestru , peste o bucata buna de vreme..m-ar mai recunoaste la fel ?sau s-ar complace din nou in ‘dragutzele’ minciunele ?
Ar fi o idiotenie sa fac din aceasta ilustratie o morala de zi cu zi..nici nu incerca.. mult prea banal..ce ? ca nu intotdeanuna limbajul inseamna realitatea..ca omul se-nvarteste in joc de cuvintele ,formeaza efecte..etc..As vrea sa te duc dincolo de aparente si sa te gandesti la D-zeu pt o clipa..daca la fel ti-ai format un limbaj abstract sau poate colorat…lasa-ma sa te intreb :este doar un simbol sau ai ajuns sa crezi in el ?
Daca te itrebi de ce nu Il auzi sau Il vezi ..sau poate iti spui..D-zeu e’cu dinti’ azi..sau , nu pare a fi ‘puternic ‘…sau D-zeu a disparut..e noapte in viatza mea..cand va veni dimineatza sa apara din nou ? cred ca de aici stii care e pasul..incearca sa iti intinzi putin aripile sa treci de circumstante, de confuzii,toate ce te framanta si priveste-L pt o clipa..asa cum este !Puternic !!!Statornic !!!niciodata nu a fost diferit si nici nu va fi…iar cand te intorci inapoi in cotidian vei incepe din nou sa te complaci in ‘dragutzele minciunele'?

No comments:

Post a Comment