Wednesday 11 November 2009

Trandafiri intr-o gradina ma cearta ca de ce trec pe strada lor...ca de ce ma uit la ei sau ca de ce ma-mbrac in ros.Nu i-am bagat de seama..mi s-a parut prostesc...iar intr-o zi cand m-apropii mai mult ..unul mi-arunca o sageata, de ma inteapa...ii spun:da ce ai draga? Nu inteleg ce ti-am facut, ce v-am facut de ma urati atat?Stiu ca nu-s nici pe aproape frumos ca si voi si nici nu as putea vreodata fi...Asa mandrie sa va umple de strigati zilnic in gura mare?sa fiu eu de v-am jignit cu vreo vorba sau vre-un gand?
Se-nalta semetz si-mi spune:tocmai d-aceea tot urlam si te certam sau acuzam!Cand treci pe langa noi uiti sa-ti bucuri sufletul privind macar la unul..si nu nu e mandrie..avem si noi rani ce ne imping la gesturi necugetate..tu insa vezi?ne judeci doar dupa petale si-ti spui:ce le mai trebuie?au de toate!
Nota:trandafirii-adolescentii,trecatorul-:batranul din autobuz care se simte frustrat de vocile zgomotoase ale adolescentilor,profesorii care doar vin si prezinta o lectie cerand a fi memorata,vecinul care striga de la geam:copii turbati,si poate chiar si parintii care vin seara de la munca si se intreaba:de ce e copilul meu asa rebel.Daca-i vedeti ca sunt frumosi, tineri, au ce manca , au cu ce se imbraca..si vi se pare ca striga la voi nepoliticos prin gesturi,vorbe atitudini...intepaturi...opriti-va totusi si intrebati-va de ce?Ignorantza si incapatanarea nu lasa loc cunoasterii...amestecate sunt pan' la urma prostie.

No comments:

Post a Comment