Friday 6 November 2009

Si ce ar fi..
Si ce-ar fi daca mi s-ar impleti ghiocei in par si lilieci ar creste pe vesmant, de-as creste aripi de vultur sa zbor pana la varfuri sa ma odihnesc pe stanci si sa ma cobor apoi plutind ...
Ce-ar fi daca as aluneca pe-o partie parca fara sfarsit..as privi oare mai mult in jur iubind fiecare frumos trecator ?sau m-as plictisi si m-as pierde in gandurile mele ?
Ce-ar fi daca m-as impiedica de ghemuri de durere..as sta nepasatoare lasandu-le sa se desfasoare sau le-as croi intr-un vesmant frumos ?
Ce-ar fi daca ar ploua chiar cand m-ascundeam in pestera crezand ca-i aspra seceta..
Ce-ar fi daca as rupe fiecare fila din cartea mea ori de cate ori nu imi place o fraza..
As vrea sa zbor ca sa pot apoi pluti odihnita de linistea de-acolo de pe stanca ,de strania tacere ce face atata galagie, placuta galagie in mine…in tine..in noi..

2 comments:

  1. draga mea chiar esti talentata:):)::).auzi asteptam si noi un desen cu noi....:):):)
    grabita:):)

    ReplyDelete